فهرست بستن

مدرک فنی و حرفه ای

فهرست مطلب

دریافت مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای یکی از معتبر ترین مدارک داخلی است. این مدرک قابل ترجمه بوده و در اکثر کشورهای دنیا مورد تایید است. به علاوه افراد دارای این مدرک واجد شرایط دریافت وام و همچنین معادل سازی مدرک هستند.

آموزشگاه پویاگران تمام دوره های خود را تحت نظر سازمان فنی و حرفه برگزار می کند به همین دلیل این مجموعه با مجوز ار سازمان فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره به کارآموزان خود مدرک فنی حرفه ای و مدرک داخلی معتبر ارائه می کند.

مدرک ICDL فنی و حرفه ای

یکی از مدارکی که تمام ادارات و شرکت های خصوصی، دولتی برای استخدام افراد تقاضا می کنند مدرک ICDl است. مدرکی که شایستگی افراد را برای کار با کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری نشان می دهد.

آموزشگاه فنی و حرفه ای پویاگران با برگزاری دوره آموزشی ICDl، علاوه بر ارائه مدرک ICDL فنی و حرفه ای، مدارک ICDL بین المللی را نیز تحت لیسانس کشورهای انگلیس، کانادا و ترکیه صادر می کند.

مدرک فنی و حرفه ای حسابداری

با توسعه و گسترش بخش های مختلف شرکت ها نیاز به حسابداری هر روز بیشتر و بیشتر می شود. آموزشگاه فنی و حرفه ای پویاگران مفتخر است که علاوه بر برگزاری دوره آموزشی حسابداری ویژه بازار کار، پس از اتمام کلاس ها به کارآموزان خود علاوه بر مدرک حسابداری فنی و حرفه ای، مدرک حسابداری بین المللی ارائه دهد.

مدرک بین المللی تری دی مکس

شما با شرکت در دوره های آموزشی تری دی مکس آموزشگاه فنی و حرفه ای پویاگران می توانید با هزینه هایی بسیار پایین این دوره را بصورت حرفه ای فرا بگیرید. علاوه بر آن در انتهای دوره می توانید هم مدرک فنی حرفه ای ۳d max  و هم مدرک بین المللی طراحی دریافت نمایید.

مدرک فنی و حرفه ای اتوکد

نرم افزار اتوکد جهت ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی ایجاد گردیده است. امروز اکثر شرکت های مهندسی و عمرانی برای ترسیم نقشه های خود از این نرم افزار استفاده می کنند. شما با شرکت دردوره  آموزشی اتوکد علاوه بر یادگیری حرفه ای این برنامه کاربردی می توانید مدرک فنی و حرفه ای اتوکد را نیز دریافت نمایید.

شما با شرکت در دوره آموزش اتوکد، مدرک اتوکد فنی حرفه ای دریافت خواهید کرد، و قارد به شرکت درآزمون بین المللی اتوکد خواهید بود.

 

مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای

فتوشاپ یکی از معروف ترین نرم افزارهای گرافیکی شرکت ادوبی برای ساخت و ویرایش تصاویر است. کمتر کسی در عصر حاضر موجود است که اسم فتوشاپ را نشنیده یا با آن کار نکرده باشد. وقتی اسم ویرایش تصاویر و یا ایجاد تصاویری فوق العاده به زبان می آید نا خودآگاه در کنار آن اسم فتوشاپ نیز خواهد آمد. شما با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی می توانید علاوه بر یادگیری کامل فتوشاپ مدرک معتبر فتوشاپ را نیز دریافت کنید. مدرک صادره از آموزشگاه پویاگران، مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای است.

خرید دیپلم و مدرک فنی و حرفه ای

در حقیقت شما برای دریافت هرگونه مدرک فنی و حرفه ای نیاز مند آن هستید که حداقل اقدام به دادن یک آزمون آنلاین در آموزشگاه فنی و حرفه ای پویاگران نمایید و در صورت دریافت نمره قبولی از این آزمون آنلاین می توانید نسبت به دریافت مدرک فنی و حرف ای اقدام نمایید.

نکته: گول سایت های سود جو را نخورید

باید بدانید که مدرک فنی و حرفه ای معتبر تنها از طریق شرکت در آزمون حضوری یا آزمون آنلاین که توسط خود سازمان فنی و حرفه ای برگذار می گررد قابل دریافت است. فرقی نمی کند شما برای دریافت کدام مدرک فنی و حرفه ای و یا مدرک بین المللی اقدام می نمایید، برای دریافت اینگونه مدرک حتما باید در این آزمون شرکت نمایید و نمره قبولی را کسب نمایید تا بتوانید اقدام به دریافت گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای نمایید. از این رو برخی شرکت ها با هدف خرید و فروش مدرک فنی و حرفه ای اقدام به ارائه مدرک تقلبی به شما می نمایند. آموزشگاه فنی و حرفه ای پویاگران هم اقدام به ارائه گواهینامه مهارت و مدرک داخلی تحت آموزشگاه و تایید شده فنی و حرفه ای می نماید و هم اینکه شما را در صورت نیاز به سامان فنی و حرفه ای برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای در رشته های مختلف معرفی می کند.

سوال و جواب

سوال: آیا می توان با مدرک فنی و حرفه ای وارد دانشگاه شد؟ جواب: در حال حاضر خیر اما در گذشته با معادل سازی مدرک فنی و حرفه ای یا گواهینامه مهارت به روش ها مختلف می توانستید با آن مدرک وارد دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی شوید. اما در حال حاضر شما می توانید با دریافت دیپلم فنی اقدام اقدام به ثبت نام در دانشگاه های مختلف کشور نمایید.
سوال: آیا می توان با مدرک فنی و حرفه ای مهاجرت کرد؟ جواب: بله در صورتی که مدرک فنی و حرفه ای معبتر باشد. تمامی مدارک فنی و حرفه ای معتبر و قابل ترجمه می باشند و می توان برای مهارجت به کشور های دیگر از آن استفاده کرد. همچنین باید بدانید برخلام تفکر اغلب مردم، مدرک فنی و حرفه ای در کشور های دیگر دارای اعتبار زیادی می باشد.

سوال: آیا می توان با مدرک فنی و حرفه ای وام گرفت؟ جواب: بله. امکان دریافت وام از این مدرک وجود دارد

سوال: تفاوت مدرک داخلی آموزشگاه فنی و حرفه ای پویاگران و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای چیست؟ جواب: مدرک داخلی آموزشگاه پویاگران هم تایید شده از سازمان فنی و حرفه ای می باشد با این حال اعتبار آن در داخل کشور است و شرکت های دولتی و خصوصی داخلی ایران می توانند از آن استعلام بگیرند. اما مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه می باشد و در تمامی دنیا قابل استعلام از سازمان فنی و حرفه ای می باشند.
سوال: فرق مدرک بین المللی با فنی حرفه ای در چیست؟ جواب: درواقع مدرک فنی و حرفه ای و مدرک بین اللملی تفاوتی ندارد بلکه مدرک بین المللی نسخه ترجمه شده همان مدرک فنی و حرفه ای می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *