فهرست بستن

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش نرم افزار هلو

آموزش نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری هلو از سال 1377 آغاز به کار کرد و اولین نرم افزار حسابداری تحت ویندوز ایرانی به شمار میرود . نرم افزار حسابداری هلو با حدود 700 هزار کاربر فعال بزرگترین خانواده نرم افزاری کشور میباشد و همچنبن پرافتخارترین نرم افزار در ایران نیز هست . وقتی در مورد نرم افزار حسابداری صحبت میکنیم اکثرمردم نام هلو به ذهنشان می آید در واقع معروف ترین نرم افزار در این حوزه است این نرم افزار به خاطر سهولت استفاده و کامل و جامع بودن به سادگی همه گیر شده است و در تمامی حوزه ها از جمله فروشگاهی .شرکتی.و اداری قابل استفاده میباشد 
آموزش حسابداری مقدماتی

آموزش حسابداری مقدماتی به زبان ساده

پایه ای ترین مبحث آموزش حسابداری یادگیری حسابداری مقدماتی است در بخش اول آموزش حسابداری از پایه و به زبان ساده تدریس میشود. مطالب صرفا بر پایه بازار کار و نیاز شرکتها و موسسات خدماتی و بازرگانی طراحی و پیاده میشود.ازخصوصیات بارز این بخش ثبت سند در فرم های اسناد حسابداری واقعی است وهمچنین تحریر دفاتر قانونی کارآموزان میباشد.در پایان  این بخش انتظار میرود:فردضمن درک حسابها بتواند حسابها را تحلیل و طبقه بندی نماید کارآموز حسابداری قادر به ثبت اسناد و تحریر دفاتر قانونی باشد.
آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

اگر می خواهید وارد شغل حسابداری شوید اما ‌هیچ شناختی از آن ندارید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید اما به دلیل داشتن استرس و نبود اعتماد به نفس لازم برای انجام کار حسابداری، نمی توانید در این حرفه ورود کنید و ‌احساس می کنید باید در یک دوره آموزشی در یک آموزشگاه فنی حرفه ای حسابداری ‌شرکت کنید؛ ‌گذراندن این دوره به همراه مدرک،با هزینه مناسب به شما کمک می ‌‌‌‌‌‌کند تا صفر تا صد حسابداری را که یک حسابدار برای ورود به بازار کار نیاز دارد به خوبی آشنا شده .
آموزش کدینگ حسابداری

آموزش کدینگ حسابداری

فرایند تخصیص اعداد به داده ها ، برای سرعت بخشیدن به جستجو در پایگاه داده است . کدینگ حسابداری برای هر شرکت ، موسسه یا هرحسابدار متفاوت است و آنرا براساس نیازهای موسسه خود پایه ریزی می کنند . بعضی از کدینگ های حسابداری ساده هستند و به راحتی قابل استفاده هستند اما بعضی دیگرنیاز به توضیحاتی در مورد نحوه استفاده دارند.
به این دسته بندی ها، شاخه بندی کردن و کدگذاری حساب ها کدینگ حسابداری گفته می شود. کدینگ در لفظ به معنای شماره گذاری است و ترکیب آن با حسابداری این معنا را می دهد که حساب ها در حسابداری را کدگذاری کنیم. بعضی از کدینگ های حسابداری ساده هستند و به راحتی قابل استفاده هستند اما بعضی دیگرنیاز به توضیحاتی در مورد نحوه استفاده دارند.
آموزش حسابداری انبار

آموزش حسابداری انبار

آموزش حسابداری انبار یکی از مباحث آموزشی بسیار مهم حسابداری است و تمامی شما حسابداران گرامی لازم است با مفاهیم حسابداری انبار آشنا بوده و به آن تسلط کافی داشته باشید.شرایط شرکتها به نحوی است که بخشی از سرمایه در گردش آنها صرف موجودی کالا می شود و شما به عنوان یک حسابدار می بایستی در نگهداری و ثبت وضبط صحیح اطلاعات مربوط به موجودی کالاها تبحر داشته باشید.